طرز تهیه شیرین عسل

طرز تهیه شیرین عسل بدون فر طرز تهیه شیرین عسل بدون ژله دانلود فیلم طرز تهیه شیرین عسل طرز تهیه شیرین عسل با ساقه طلایی طرز تهیه شیرین عسل نی نی سایت طرز تهیه شیرین عسل آشپزخانه کوچک من طرز تهیه شیرین عسل با مارشمالو طرز تهیه شیرین عسل با ژلاتین

شیرین عسل یکی از انواع بیسکوئیت های کاکائویی خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با نام متنوعی شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرین عسل در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم شیرین عسل
پودر ژله دلخواه۱ بسته
شکر۲ قاشق غذاخوری
آب جوش¼ لیوان
بیسکوییت ساقه طلایی۱ بسته
شکلات تخته ای۱۰۰ گرم
روغن مایع۲ یا ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرین عسل

مرحله اول

برای تهیه شیرین عسل خانگی ابتدای کار یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس پودر ژله را درون کاسه می ریزیم. در ادامه آب جوش را به همراه شکر به ژله اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا ذرات پودر ژله کاملا حل شود.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم ژله کاملا خنک شود. در ادامه شکلات تخته ای را روی حرارت بخار کتری قرار می دهیم و بنماری می کنیم، سپس وقتی شکلات تخته ای به طور کامل ذوب شد مقداری روغن مایع به آن اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله وقتی ژله به طور کامل خنک شد، آن را با دور تند همزن برقی هم می زنیم تا سفید و کش دار شود. در ادامه ژله را درون قیف یک بار مصرف یا نایلون فریزر می ریزیم، سپس مایه ژله را روی بیسکوییت ها پایپ می کنیم.

مرحله چهارم

حالا یک بیسکوییت دیگر روی مایه ژله قرار می دهیم، سپس با فشار دست کمی بیسکوییت ها را فشرده می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم بیسکوییت ها به مدت ۲۰ دقیقه درون یخچال بمانند و استراحت کنند.

مرحله پنجم

در این مرحله بیسکوییت ها را از یخچال خارج می کنیم، سپس درون شکلات آب شده قرار می دهیم و اجازه می دهیم شکلات تمام سطح بیسکوییت را پوشش دهد. به همین صورت تمام بیسکوییت ها را با شکلات پوشش می دهیم.

مرحله ششم

حالا بیسکوییت ها را روی کاغذ روغنی قرار می دهیم، سپس مجددا به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا شکلات ها سفت شود. در آخر این شیرین عسل های خوشمزه را به همراه چای زعفرانی سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.