طرز تهیه کوکو رشته ای

کوکو سیب زمینی سریع طرز تهیه کوکوی رشته سوپ طرز تهیه سیب زمینی رشته ایی طرز تهیه کوکو سیب زمینی یکسره

کوکو رشته ای یکی از انواع رسپی های کوکو سیب زمینی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو رشته ای در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی متوسط۴ عدد
پیاز متوسط۱ عدد
تخم مرغ۲ عدد
جعفری خرد شده۴ قاشق
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه کوکو رشته ای

مرحله اول

برای تهیه کوکو رشته ای خوشمزه ابتدای کار پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و به صورت خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم، سپس بلافاصله پیاز خلالی را درون تابه می ریزیم. در ادامه مقداری زردچوبه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز طلایی و ترد شود.

مرحله سوم

در این مرحله سبزی جعفری را تمیز می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود. در ادامه سبزی جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم، سپس به صورت ریز ساطوری می کنیم.

مرحله چهارم

حالا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس سیب زمینی رنده شده را درون کاسه می ریزیم و جعفری خرد شده را اضافه می کنیم، سپس خوب مخلوط می کنیم. در ادامه پیاز سرخ شده را به سیب زمینی اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ را به همراه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به مخلوط سیب زمینی و جعفری اضافه می کنیم، سپس با دست خوب ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم، سپس مایه کوکو رشته ای را در دست به شکل دلخواه فرم می دهیم و درون تابه قرار می دهیم و دو طرف کوکو را کاملا سرخ می کنیم. در آخر کوکو را درون ظرف مورد نظر سرو کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 29 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.