طرز تهیه سوپ پیازچه

طرز تهیه سوپ پیازچه برای سرماخوردگی سوپ سبزیجات مجلسی سوپ پیازچه و جعفری

سوپ پیازچه از سوپ های قدیمی و خوشمزه بین المللی است که هم به عنوان پیش غذا سرو می شود، هم به عنوان یک سوپ تقویتی برای تقویت بدن بیماران، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ پیازچه در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
استاک مرغ۱ لیوان
آب۳ تا ۴ لیوان
پیازچه۲۰۰ گرم
قارچ۱۵۰ گرم
هویج۲ عدد
جو پرک۱ و نیم پیمانه
شیر۱ لیوان
خامه صبحانه۳ قاشق سوپخوری
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ پیازچه

مرحله اول

برای تهیه سوپ پیازچه خوشمزه ابتدای کار هویج را می شوییم، سپس با پوست کن پوست آن را جدا می کنیم و با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم. در ادامه جو پرک را به همراه استاک مرغ درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله آب را درون قابلمه حاوی جو پرک اضافه می کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا جوش بیاید. در ادامه زمانی که استاک مرغ جوش آمد، هویج رنده شده را درون آن می ریزیم و کمی مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

حالا قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه پیازچه را می شوییم و به صورت حلقه ای ریز خرد می کنیم، سپس به همراه قارچ، نمک و زردچوبه درون استاک مرغ می ریزیم و مواد را کمی مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله حرارت زیر سوپ را ملایم می کنیم، سپس اجازه می دهیم سوپ بپزد و کاملا جا بیوفتد. در ادامه پس از گذشت ۴۵ دقیقه شیر را اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم سوپ به مدت ۵ دقیقه دیگر روی حرارت بماند.

مرحله پنجم

حالا پس از گذشت ۵ دقیقه حرارت را خاموش می کنیم، سپس مقداری از سوپ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و خامه صبحانه را به آن اضافه می کنیم. در ادامه سوپ و خامه را مخلوط می کنیم تا  با هم هم دما شوند.

مرحله ششم

در نهایت مخلوط خامه صبحانه را درون سوپ می ریزیم و مخلوط می کنیم. در آخر سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به سلیقه خود با جعفری تزیین می کنیم، سپس به همراه آب لیمو ترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 22 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.