طرز تهیه سالاد سوسیس

طرز تهیه سالاد سوسیس سالاد سوسیس و ذرت

سالاد سوسیس یکی از انواع سالادهای خوشمزه و ساده بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سوسیس در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سوسیس۲۵۰ گرم
سیب زمینی۴۰۰ گرم
خیار شور۲۰۰ گرم
سس مایونز۳ قاشق سوپخوری
پیازچه½ فنجان
آب لیمو ترش تازه۳ قاشق سوپخوری
روغن زیتون۳ قاشق سوپخوری
سس خردل۱ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه و نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد سوسیس

مرحله اول

برای تهیه سالاد سوسیس خوشمزه ابتدای کار سیب زمینی را می شوییم، سپس درون قابلمه قرار می دهیم و تا اندازه ای که روی سیب زمینی ها را بگیرد آب می ریزیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه می دهیم سیب زمینی ها درون آب جوش بمانند تا کاملا بپزند و مغزشان نرم شود. در ادامه پیازچه را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش به طور کامل خارج شود.

مرحله سوم

حالا خیارشور را می شوییم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم روغن مایع داغ شود.

مرحله چهارم

در این مرحله سوسیس را درون تابه قرار می دهیم و به طور کامل سرخ می کنیم، سپس آن را به صورت حلقه ای خرد می کنیم. در ادامه زمانی که سیب زمینی کاملا پخته شد آن را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله پنجم

حالا پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس به صورت مکعبی یکسان خرد می کنیم و اجازه می دهیم کاملا خنک شود. در ادامه سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور سس مایونز را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله با کمک چنگال سس مایونز را هم می زنیم تا بافت آن باز شود. در ادامه روغن زیتون را به همراه آب لیمو ترش تازه، سس خردل، فلفل سیاه و نمک به سس مایونز اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم.

مرحله هفتم

حالا سیب زمینی را به همراه سوسیس، خیارشور، پیازچه درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط سس را به سالاد سوسیس اضافه می کنیم و به آرامی با قاشق زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود.

مرحله هشتم

در نهایت روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲ تا ۳ درون یخچال استراحت کند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در آخر پس از گذشت این زمان سالاد را از یخچال خارج می کنیم، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 8 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.