طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری

طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری کوکوی مرغ با پنیر پیتزا در فر کوکوی مرغ با پنیر پیتزا نی نی سایت کتلت مرغ و قارچ با پنیر پیتزا کوکوی مرغ و سیب زمینی با پنیر پیتزا

کوکوی مرغ پنیری یکی زا انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۵۰۰ گرم
آرد۱ فنجان
تخم مرغ۲ عدد
پنیر پیتزا۱ فنجان
پودر سیر½ قاشق چایخوری
پیازچه۲ قاشق غذاخوری
جعفری۲ قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه و پودر پاپریکابه مقدار کافی
فلفل سیاه و روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه کوکوی مرغ پنیری

مرحله اول

برای تهیه کوکوی مرغ پنیری در ابتدای کار سینه مرغ را به تکه های کوچک تقسیم می کنیم، سپس  درون چرخ گوشت می ریزیم و درون یک کاسه مناسب چرخ می کنیم. در ادامه جعفری و پیازچه را می شوییم.

مرحله دوم

حالا جعفری و پیازچه را درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی شان خارج شود. در ادامه جعفری و پیازچه را روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت ریز ساطوری می کنیم، سپس به سینه مرغ اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله آرد را به همراه تخم مرغ، پودر سیر، پنیر پیتزا، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر پاپریکا به سینه مرغ چرخ شده اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شده، سپس مزه ها ترکیب شوند.

مرحله چهارم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در ادامه با دست مرطوب مقداری از مواد کوکو بر می داریم و با دست فرم می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله کوکو را درون تابه قرار می دهیم و اجازه می دهیم کاملا سرخ شود. در ادامه زمانی که یک طرف کوکوها کاملا سرخ و طلایی شد آنها را بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر آنها کاملا سرخ و طلایی شود.

مرحله ششم

در نهایت کوکوهای مرغ پنیری را از تابه خارج می کنیم، سپس روی دستمال مخصوص آشپرخانه قرار می دهیم و اجازه می دهیم روغن اضافی شان کشیده شود. در آخر کوکوها را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و با سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.