طرز تهیه چیپس پاستا

طرز تهیه چیپس پاستا در فر چیپس پاستا بدون روغن طرز تهیه چیپس ماکارونی پاپیونی چیپس پاستا نی نی سایت کرانچی با پاستا نی نی سایت طرز تهیه کرانچی با ماکارونی طرز تهیه پفک با ماکارونی

چیپس پاستا یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و ساده ایتالیایی است که با طعم های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس پاستا در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم چیپس پاستا
پاستا۱ بسته
روغن۳ قاشق غذاخوری
پودر آویشن و پودر پاپریکابه مقدار کافی
فلفل قرمز، نمک و زرد چوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه چیپس پاستا

مرحله اول

برای تهیه چیپس پاستای خوشمزه در ابتدای کار پاستا را به همراه ۱ قاشق غذاخوری روغن مایع درون یک قابلمه حاوی آب می ریزیم، سپس پودر آویشن، پودر پاپریکا، فلفل قرمز، نمک و زرد چوبه به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم پاستا به مدت ۶ تا ۷ دقیقه درون آب جوش بماند تا کاملا نرم و پخته شود. در ادامه پس از گذشت این زمان پاستا را درون آبکش می ریزیم و آبکشی می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله زمانی که آب اضافی پاستا خارج شد، با یک پارچه تمیز روی سطح کار را می پوشانیم، سپس پاستا را روی پارچه پهن می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۲۴ ساعت در دمای محیط خشک شود.

مرحله چهارم

حالا پس از گذشت این مدت زمانی که پاستا کاملا خشک شد یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس به اندازه ای که پاستا درون آن شناور بماند روغن مایع اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود.

مرحله پنجم

پس از اینکه روغن به خوبی گرم شد، پاستاها را به روغن اضافه می کنیم و اجازه می دهیم با حرارت ملایم به طور کامل سرخ شوند. پس از اینکه پاستاها کاملا خشک شدند، آنها را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله ششم

برای گرفتن روغن اضافی چیپس پاستا می توانیم از توری فلزی استفاده کنیم یا اینکه آنها را روی دستمال حوله ای قرار دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود. در نهایت چیپس پاستا را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 4 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.