طرز تهیه سوپ پنیر

طرز تهیه سوپ پنیر سوپ پنیر و سبزیجات سوپ پنیر پیتزا سوپ با پنیر گودا سوپ شیر با پنیر پیتزا پنیر چدار در سوپ

سوپ پنیر یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ پنیر در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
شیر۲ پیمانه
آرد½ پیمانه
پنیر چدار۱ پیمانه
نان تست۲ تکه
آب مرغ۳ لیوان
کرفس۱ ساقه
پیاز۱ عدد
هویج۱ عدد
کدو سبز۱ عدد
کره۵۰ گرم
پاپریکا، پودرسیر و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ پنیر

مرحله اول

برای تهیه سوپ پنیر خوشمزه ابتدای کار هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به صورت حلقه ای برش می زنیم. در ادامه کدو سبز را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به اندازه دلخواه خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا کرفس را می شوییم، سپس به صورت ریز خرد می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه هویج را به همراه کرفس، پیاز و کدو سبز درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله آب مرغ را به سبزیجات اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم سبزیجات کاملا پخته شوند. در ادامه مخلوط سبزیجات را با گوشتکوب برقی میکس می کنیم.

مرحله چهارم

حالا نمک، پاپریکا، پودرسیر، فلفل سیاه و ۱ پیمانه شیر را به پوره سبزیجات اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم و اجازه می دهیم تا جوش بیاید. در ادامه کره را درون یک تابه مناسب اضافه می کنیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله پنجم

در این مرحله آرد را به کره اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود. در ادامه مابقی شیر را به آرد اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا یکدست شود، سپس به سوپ اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا اجازه می دهیم سوپ با حرارت ملایم جوش بزند تا جا بیوفتد. در ادامه زمانی که سوپ جا افتاد حرارت را خاموش می کنیم، سپس پنیر را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا پنیر درون سوپ آب شود.

مرحله هفتم

در نهایت نان تست را درون توستر قرار می دهیم تا برشته شود، سپس برش می زنیم. در ادامه سوپ پنیر را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس برش های نان را روی سوپ قرار می دهیم و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 3 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.