طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای

طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای , دستور پخت ساندویچ مرغ خامه ای

ساندویچ مرغ خامه ای یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سینه مرغ۲۰۰ گرم
کره۱ قاشق غذاخوری
پیاز۱ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر سیربه مقدار کافی
جعفری۲ قاشق غذاخوری
خامه صبحانه۱ قاشق غذاخوری
کدو سبز۱ عدد
روغن زیتونبه مقدار کافی
سیب زمینی۲ عدد
شوید خشک۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ مرغ خامه ای ساده ابتدای کار سینه مرغ را به صورت نگینی یکسان خرد می کنیم، سپس پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس پیاز را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود. در ادامه سینه مرغ خرد شده را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سینه مرغ تغییر رنگ بدهد.

مرحله سوم

حالا نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و زردچوبه را به سینه مرغ اضافه می کنیم، سپس حرارت را زیاد می کنیم و تفت می دهیم تا سینه مرغ خشک نشود. در ادامه جعفری را می شوییم، سپس روی تخته گوشت قرار می دهیم و خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله جعفری را به همراه خامه صبحانه به سینه مرغ اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته و سرخ شود. در ادامه کدو سبز را می شوییم، سپس به صورت حلقه ای برش می زنیم.

مرحله پنجم

حالا حلقه های کدو سبز را با نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و روغن زیتون مزه دار می کنیم، سپس درون توستر یا تابه دو طرفه قرار می دهیم و اجازه می دهیم دو طرف آن کاملا گریل شود. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و می شوییم.

مرحله ششم

در این مرحله سیب زمینی را به صورت خلالی خرد می کنیم، سپس مقداری نمک، فلفل سیاه، شوید خشک و روغن زیتون به آن اضافه کرده و ماساژ می دهیم تا سیب زمینی طعم دار شود. در ادامه سیب زمینی را همانند کدو سبز گریل می کنیم.

مرحله هفتم

در نهایت مخلوط سینه مرغ خامه ای را درون نان باگت می ریزیم، سپس سیب زمینی و کدو سبز گریل شده را درون نان باگت قرار می دهیم. در آخر ساندویچ را به همراه کاهو، خیارشور، گوجه فرنگی و سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 22 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.