طرز تهیه املت قارچ

طرز تهیه املت قارچ ساده طرز تهیه املت قارچ و سیب زمینی طرز تهیه املت قارچ و پنیر طرز تهیه املت قارچ و پیاز طرز تهیه املت قارچ و سوسیس طرز تهیه املت قارچ و فلفل دلمه طرز تهیه املت قارچ با رب

املت قارچ یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه انگلیسی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت قارچ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ۲ عدد
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
قارچ۶ عدد متوسط
بکینگ پودر½ قاشق چایخوری
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه املت قارچ

مرحله اول

برای تهیه املت قارچ خوشمزه در ابتدای کار قارچ را می شوییم، سپس خشک می کنیم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و قارچ را به همراه فلفل دلمه ای درون تابه می افزاییم، بلافاصله حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ آب نیندازد.

مرحله سوم

در این مرحله زمانی که قارچ و فلفل دلمه ای کاملا سرخ شدند حرارت را خاموش می کنیم. در ادامه تخم مرغ ها را به همراه بکینگ پودر درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با کمک چنگال هم می زنیم.

مرحله چهارم

حالا زمانی که بافت تخم مرغ ها از لختگی خارج شد، مقداری روغن مایع درون همان تابه که قارچ را سرخ کردیم اضافه می کنیم. در ادامه مخلوط قارچ و فلفل دلمه ای را به همراه نمک و فلفل سیاه به تخم مرغ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مخلوط املت قارچ را به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه املت را درون تابه می ریزیم، سپس روی املت را با پنیر پیتزا می پوشانیم و پس از آن درب تابه را می بندیم.

مرحله ششم

در نهایت زمانی که املت قارچ کاملا پخته شد و پنیر پیتزا آب شد حرارت را خاموش می کنیم و املت را درون ظرف مورد نظرمان منتقل می کنیم. در آخر املت قارچ را به همراه خیارشور، گوجه فرنگی و نان تازه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 4 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.