طرز تهیه سوپ برش

طرز تهیه سوپ برش سوپ لبو برای سرماخوردگی سوپ لبو به خانه برمیگردیم طرز تهیه سوپ لبو و شلغم سوپ لبو با برنج طرز تهیه سوپ برش تبریزی سوپ جو با لبو

سوپ برش لبو یکی از انواع سوپ های پرطرفدار کشور روسیه است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ برش در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لبو۲ عدد
پیاز۱ عدد
سیب زمینی۱ عدد
هویج۱ عدد
ساقه کرفس۱ عدد
کره۱ قاشق غذاخوری
سیر۱ قاشق چایخوری
زنجبیل رنده شده½ قاشق چایخوری
استاک مرغ۱ لیتر
عصاره مرغ۱ عدد
آب لیمو ترش تازه۱ عدد
خامه صبحانه۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ برش

مرحله اول

برای تهیه سوپ برش به روش ساده ابتدای کار لبو را می شوییم، سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم و به صورت مکعبی خرد می کنیم. در ادامه ساقه کرفس و هویج را می شوییم، سپس ساقه کرفس را به اندازه دلخواه خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست هویج را جدا می کنیم و به صورت حلقه ای خرد می کنیم. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و همانند لبو به صورت معکبی خرد می کنیم. در ادامه پوست زنجبیل تازه را جدا می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پوست سیر را جدا می کنیم، سپس به همراه زنجبیل تازه با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا کره را به قابلمه اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و اجازه می دهیم کره ذوب شود. در ادامه پیاز را به قابلمه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سیر را به همراه زنجبیل به پیاز اضافه می کنیم، سپس کمی تفت می دهیم تا عطر آن ها آزاد شود. در ادامه لبوی خرد شده را به همراه ساقه کرفس، سیب زمینی و هویج به پیاز و سیر اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا استاک مرغ را به همراه زردچوبه، فلفل سیاه، نمک و عصاره مرغ به قابلمه اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و اجازه می دهیم سوپ به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه روی حرارت بجوشد تا مواد کاملا پخته شوند.

مرحله هفتم

در این مرحله پس از گذشت این زمان مقداری از آب سوپ درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه خامه صبحانه را به آن اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا خامه هم دمای سوپ شود، سپس به سوپ اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

در نهایت آب لیمو ترش تازه را به سوپ اضافه می کنیم، سپس سوپ را درون بلندر می ریزیم و میکس می کنیم تا مواد کاملا پوره شوند. در ادامه سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به دلخواه تزئین کرده، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 4 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.