طرز تهیه سوپ کدو سبز

طرز تهیه سوپ کدو سبز برای نوزاد طرز تهیه سوپ کدو سبز رژیمی طرز تهیه سوپ کدو سبز و قارچ طرز تهیه سوپ کدو سبز با شیر سوپ کدو سبز و هویج سوپ کدو سبز و جو سوپ کدو سبز نی نی سایت

سوپ کدو سبز یکی از سوپ های خاص و خوشمزه بین المللی است که دارای کالری پایینی می باشد و با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کدو سبز در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کدو سبز۶ عدد
سیب زمینی۱ عدد
سیر۳ حبه
ماست۵ قاشق غذاخوری
آرد۲ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ۱ عدد
گشنیز و شویدبه مقدار کافی
کره۱۰۰ گرم
فلفل هالوپینو۱ عدد
فلفل چیلی، نمک و پاپریکابه مقدار کافی
آب جوش یا آب مرغبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ کدو سبز

مرحله اول

برای تهیه سوپ کدو سبز مجلسی ابتدای کار کدو سبز ها را می شوییم، سپس پوست آن ها را جدا می کنیم. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و به همراه کدو سبز ها به صورت تکه های درشت خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پوست سیر ها را جدا می کنیم و به همراه کدو سبز و سیب زمینی درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و آب جوش یا استاک مرغ را به آن اضافه می کنیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله سوم

حالا اجازه می دهیم سبزیجات درون آب جوش یا استاک مرغ بمانند تا کاملا پخته و نرم شوند. در ادامه زمانی که سبزیجات کاملا پخته شدند، سبزیجات را به وسیله گوشتکوب برقی میکس می کنیم تا به طور کامل پوره شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله پوره سبزیجات را مجددا درون قابلمه می ریزیم و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه ماست را به همراه تخم مرغ و آرد درون یک کاسه مناسب می ریزیم و هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله پنجم

حالا مقداری از پوره درون مخلوط تخم مرغ اضافه به آرامی اضافه می کنیم و هم می زنیم تا هم دمای سوپ شود، سپس به سوپ اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روی حرارت بماند. در ادامه گشنیز و شوید را می شوییم.

مرحله ششم

در این مرحله شوید و گشنیز را درون آبکش قرار داده و اجازه می دهیم آب اضافی شان خارج شود، سپس روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت ریز خرد می کنیم. در ادامه سبزی را به همراه نمک به سوپ اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را درون تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم ذوب شود. در ادامه فلفل چیلی را به همراه فلفل هالوپینو و پاپریکا درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم.

مرحله هشتم

در این مرحله مخلوط فلفل و کره را به سوپ اضافه می کنیم، سپس و هم می زنیم. در ادامه اجازه می دهیم سوپ روی حرارت بماند تا جا بیوفتد. در ادامه زمانی که سوپ کدو سبز جا افتاد حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله نهم

در نهایت یک ظرف مناسب انتخاب می کنیم، سپس سوپ کدو سبز را درون آن می ریزیم. در آخر سوپ کدو سبز را به وسیله مخلوط کره و سبزی خرد شده تزئین می کنیم و به همراه نان تست تازه سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.