طرز تهیه املت چینی

طرز تهیه املت چینی

املت چینی یکی از انواع صبحانه محبوب در کشور چین است که با ترکیبات بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت چینی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ۴ عدد
ژامبون مرغ۳ ورق
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
ذرت¼ پیمانه
قارچ۴ عدد
پنیر پیتزابه مقدار کافی

طرز تهیه املت چینی

مرحله اول

برای تهیه املت چینی به روش ساده در ابتدای کار ژامبون را به همراه فلفل دلمه ای و قارچ به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار داده و مقداری روغن مایع به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس ژامپون خرد شده را به همراه فلفل دلمه ای، قارچ و ذرت به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا مواد از حالت خامی خارج شوند. در ادامه تخم مرغ ها را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه تخم مرغ ها را با چنگال هم می زنیم تا بافت شان از لختگی خارج شود، سپس یک تابه مناسب و نچسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه درون تابه را با مقداری روغن مایع چرب می کنیم و تخم مرغ را درون آن می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم یک طرف تخم مرغ کاملا پخته شود و خودش را بگیرد، سپس آنرا بر می گردانیم تا طرف دیگر آن نیز کاملا پخته شود. در همین حین در صورت تمایل مقداری پنیر پیتزا به مخلوط ژامبون اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در ادامه مخلوط ژامبون را با پنیر پیتزا ترکیب می کنیم تا یکدست شوند. در ادامه مخلوط ژامبون را یک سمت تخم مرغ می ریزیم و زمانی که سمت دیگر تخم مرغ کاملا پخته شد یک لایه از آن را روی مواد قرار می دهیم.

مرحله ششم

در نهایت درب تابه را می بندیم تا حرارت درون تابه باعث آب شدن پنیر پیتزا شود. در ادامه پس از گذشت ۴ دقیقه تابه را از روی حرارت بر می داریم و املت را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم.، سپس به همراه نان سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.