طرز تهیه ساندویچ مرغ و پنیر

طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ و پنیر طرز تهیه ساندویچ مرغ و سیب زمینی طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا بدون فر طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش با پنیر پیتزا ساندویچ مرغ و سیب زمینی و پنیر پیتزا ساندویچ مرغ با پنیر ورقه ای

ساندویچ مرغ و پنیر یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ و پنیر در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سینه مرغ۲۰۰ گرم
قارچ۵ عدد
پیاز۱ عدد
گوجه فرنگی۱ عدد
پنیر خامه ای۱ قاشق غذاخوری
کرهبه مقدار کافی
پودر سیر، پولبیبر و پودر پیازبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی
نان لواش ماشینی۲ عدد

طرز تهیه ساندویچ مرغ و پنیر

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ مرغ و پنیر خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را به صورت مکعبی یکسان خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه مقداری روغن مایع به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا سینه مرغ را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر، پولبیبر و پودر پیاز درون تابه ریخته و تفت می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته و سرخ شود. در ادامه پیاز را به صورت خلالی نارک خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله یک تابه جداگانه روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را به همراه پیاز خلالی به تابه اضافه کرده، سپس تفت می دهیم تا پیاز سبک و کاراملی شود. در ادامه قارچ را به صورت ورقه ای اسلایس کرده و به تابه می افزاییم.

مرحله چهارم

حالا به تفت دادن ادامه می دهیم تا قارچ نرم و سرخ شود، سپس تابه را از روی حرارت برداشته و پنیر خامه ای را به آن اضافه می کنیم. در ادامه مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا پنیر خامه ای به خرد آنها برود.

مرحله پنجم

در این مرحله گوجه فرنگی را به صورت دلخواه برش می زنیم، سپس نان لواش را روی سطح کار قرار داده و نصف سینه های مرغ شده را روی نان می چینیم. در ادامه مقداری گوجه فرنگی و مخلوط پنیری را روی سینه مرغ می ریزیم.

مرحله ششم

حالا نان را لقمه کرده و به همین صورت ساندویچ دیگر را درست می کنیم. در ادامه یک تابه گریل روی حرارت متوسط قرار می دهیم، سپس ساندویچ ها را درون تابه قرار داده و یک جسم سنگین روی ساندویچ ها می گذاریم.

مرحله هفتم

زمانی که یک طرف ساندویچ ها گریل شد، آنها را بر می گردانیم تا طرف دیگر آنها نیز گریل شود، سپس از تابه خارج می کنیم. در ادامه ساندویچ های مرغ را به همراه سیب زمینی سرخ شده و سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 خرداد 1401
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.