طرز تهیه دسر مگنولیا

طرز تهیه دسر مگنولیا موزی دسر مگنولیا ترکیه طرز تهیه دسر مگنولیا توت فرنگی طرز تهیه دسر مگنولیا برای ۴ نفر فیلم طرز تهیه دسر مگنولیا طرز تهیه مگنولیا شکلاتی طرز تهیه دسر مگنولیا بدون خامه دسر مگنولیا نی نی سایت

دسر مگنولیا یکی از انواع دسرهای خوشمزه و لاکچری است که مناسب پذیرایی در تولدها و مهمانی ها می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر مگنولیا در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم دسر مگنولیا
شیر۳ پیمانه
شکر۶ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ۱ عدد
آرد۲ قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت۳ قاشق غذاخوری
کره۲۵ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
وانیلنوک قاشق چایخوری
بیسکویت پتی بور۱ بسته
کیوی، موز یا توت فرنگیبرای تزیین

طرز تهیه دسر مگنولیا

مرحله اول

برای تهیه دسر مگنولیا خوشمزه در ابتدای کار شیر را به همراه نشاسته ذرت، شکر، آرد و زرده تخم مرغ را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس به خوبی با همزن دستی هم می زنیم تا مواد درون شیر کاملا حل شوند.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت بسیار ملایم قرار داده و به صورت مداوم و بدون وقفه هم می زنیم تا مخلوط نشاسته به غلظت فرنی نزدیک شود. توجه داشته باشید هم زدن باید به صورت مستمر باشد تا زرده تخم مرغ نپزد.

مرحله سوم

زمانی که مخلوط نشاسته به غلظت فرنی رسید، کره را به همراه خامه صبحانه و وانیل به قابلمه اضافه کرده و به هم زدن ادامه می دهیم تا خامه و کره درون مایه کاملا حل شوند. حالا بیسکویت پتی بور را کاملا پودر می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله ظرف های فنجان های را انتخاب کرده، سپس ۲ قاشق غذاخوری از بیسکویت پودر شده درون فنجان ریخته، سپس روی آن را صاف می کنیم. حالا میوه دلخواهمان را به صورت ورقه ای برش زده و به دیواره های فنجان می چسبانیم.

مرحله پنجم

حالا روی لایه بیسکویت را ۱ ملاقه از مایه دسر ریخته و مجددا روی مایه را با بیسکویت پودر شده می پوشانیم. در ادامه به همین ترتیب مراحل را تکرار می کنیم تا مواد تمام شوند، سپس دسر را با اسلایس های میوه تزیین می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت دسر را به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال قرار داده تا کاملا خنک شده و مایه دسر سفت شود. پس از گذشت این زمان دسر مگنولیا را از یخچال خارج کرده و سرو می کنیم. نوش جان. این مقدار مواد برای حجم ۳ فنجان مناسب است.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 19 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.