طرز تهیه توفوی سوخاری

طرز تهیه توفوی سوخاری , دستور پخت پنیر توفوی سوخاری

توفوی سوخاری یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توفوی سوخاری در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم توفوی سوخاری
پنیر توفو۴۰۰ گرم
تخم مرغ۲ عدد
آرد ذرت½ پیمانه
پودر سوخاری½ پیمانه
نمک و پودر سیراز هرکدام ۱ قاشق چایخوری
فلفل قرمز و فلفل سیاهاز هرکدام ۱ قاشق چایخوری
روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه توفوی سوخاری

مرحله اول

برای تهیه توفوی سوخاری خوشمزه در ابتدای کار پنیرهای توفو را به صورت مکعبی خرد کرده و روی دستمال قرار می دهیم تا آب اضافی شان کشیده شود. حالا تخم مرغ ها را به همراه نمک درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ ها را با چنگال هم می زنیم تا بافت آنها از لختگی خارج شود. در ادامه آرد ذرت را به همراه فلفل قرمز، فلفل سیاه، نمک و پودر سیر درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند.

مرحله سوم

در این مرحله پنیرها را ابتدا درون کاسه حاوی مخلوط آرد فرو برده و می غلطانیم تا سطح آنها را کاور کند، سپس پنیرها را درون کاسه حاوی تخم مرغ فرو برده و اجازه می دهیم سطح پنیرها به تخم مرغ آغشته شوند.

مرحله چهارم

حالا پنیرها را درون آرد سوخاری فرو برده و می غلطانیم، سپس به همین ترتیب پنیرها را آماده می کنیم. در ادامه یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و به اندازه ای که پنیرها درون آن غوطه ور بمانند روغن می افزاییم.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس پنیرها را درون روغن انداخته و اجازه می دهیم به خوبی سرخ شوند. زمانی که پنیرها سرخ شدند، آنها را از روغن خارج کرده و روی دستمال مخصوص روغن گیری قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا اجازه می دهیم روغن اضافی پنیرها جذب دستمال شود، سپس درون ظرف مورد نظرمان می چینیم. در نهایت توفوهای سوخاری را به همراه سس کچاپ، سس باربیکیو یا سس خامه ای و … سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 17 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.