طرز تهیه فیله سوخاری

طرز تهیه فیله سوخاری فست فودی طرز تهیه فیله سوخاری نی نی سایت طرز تهیه فیله سوخاری با پودر سوخاری طرز تهیه فیله سوخاری فوری طرز تهیه فیله سوخاری پفکی طرز تهیه فیله سوخاری بدون پودر سوخاری طرز تهیه فیله سوخاری پولکی طرز تهیه فیله مرغ در ماهیتابه

فیله سوخاری یکی از انواعد غذاهای محبوب بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله سوخاری در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۱۲ عدد
نشاسته ذرت۳ قاشق غذاخوری
آرد سفید۳ قاشق غذاخوری
شیر¾ لیوان
آرد سوخاری½ لیوان
پودر سوخاری پانکو۱ لیوان
پاپریکا، پودر سیر و فلفل سیاهبه مقدار کافی
روغن و نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه فیله سوخاری

مرحله اول

برای تهیه فیله سوخاری خوشمزه در ابتدای کار شیر را به همراه مقداری پاپریکا، پودر سیر، فلفل سیاه و نمک داخل یک کاسه بزرگ می ریزیم، سپس نشاسته ذرت را اضافه کرده و کمی هم می زنیم.

مرحله دوم

پس از اینکه گلوله های نشاسته ذرت باز شد، آرد سفید را کم کم اضافه کرده و با همزن دستی یا چنگال مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شوند. در ادامه فیله های مرغ را به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا فیله های مرغ را زیر و رو می کنیم تا به مواد طعم دهنده آغشته شوند، سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت یک تا چند ساعت در یخچال قرار می دهیم تا فیله های مرغ به خوبی طعم دار شوند.

مرحله چهارم

در همین حین آرد سوخاری را به همراه پودر پانکو درون یک کاسه بزرگ می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم. پس از اینکه فیله ها طعم دار شدند، کاسه را از یخچال خارج می کنیم، سپس یک تابه گود روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله پنجم

باید به اندازه ای روغن به تابه اضافه کنیم که فیله ها هنگام سرخ شدن، درون روغن شناور باشند. نکته دیگر اینکه حتما باید از روغن مخصوص سرخ کردنی استفاده کنیم، تا کمتر جذب فیله ها شود و باعث نرم شدن آنها نشود.

مرحله ششم

پس از اینکه روغن به خوبی داغ شد، فیله ها را از کاسه خارج کرده و درون مخلوط پودر سوخاری می غلطانیم تا کاملا کاور شوند، سپس درون روغن داغ می اندازیم و تمام قسمت هایشان را به صورت یکدست سرخ می کنیم.

مرحله هفتم

بعد از اینکه فیله ها طلایی شدند، آنها را از روغن خارج می کنیم و درون توری فلزی یا روی دستمال کاغذی ضخیم قرار می دهیم تا روغن اضفی شان به طور کامل گرفته شود، سپس به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.